Faceți căutări pe acest blog

Creştinism Ortodox

marți, 23 mai 2017

Cersetoarea



Era odată pe stradă o bătrână care cerşea – se vedea că nu mai cerşise, era de o condiţie morală foarte bună. Stătea, aşa, îngrămădită cu ruşine; îşi pusese o iconiţă în faţă şi nu zicea nimic. M-am apropiat de ea şi am întrebat-o: „Aţi primit ceva?”. Zice: „Nu”. I-am zis: „Tot staţi degeaba aici… rugaţi-vă pentru ei. Le vedeţi picioarele, aleargă în toate părţile, au atâtea probleme, au atâtea necazuri… Ziceţi aşa: «Maica Domnului binecuvintează-l pe acesta, ajută-l pe omul acesta care trece pe lângă mine».”

Când am trecut după o săptămână mi-a zis: „Maică, primesc atâta că la sfârşitul zilei dau la toţi cei care sunt mai săraci ca mine, fără să cer nimic”.

E atât de puternică rugăciunea pentru ceilalţi! Rugându-ne pentru nevoile celor din jurul nostru, Dumnezeu ne împlineşte lipsurile noastre.

(după o povestire a Maicii Siluana)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

„Mulţumesc” e un cuvânt uşor de spus. Adaugă-i un zâmbet, puţin suflet şi rosteşte-l cât de des poţi, verbal sau în gând. Cu fiecare mulţumesc îţi înmulţeşti ocaziile de a fi recunoscător, aşa cum cu fiecare zâmbet îţi creşti calitatea relaţiei cu ceilalţi.

Sfintii Zilei

Arhivă blog